Home Technoture Masa Üstü mü Mobil Mi?

Masa Üstü mü Mobil Mi?

63
0
Masa Üstü mü Mobil Mi? İnsanların mobil cihazlar üzerinde, 2016 da artık masa üstüne göre daha çok zaman geçirdiği yapılan birçok araştırma doğrultusunda kanıtlandı.

Bu markaların mobil kullanıcı deneyimini geliştirmesi ve çapraz platform pazarlama stratejisi yapması anlamına geliyor. Yani kısaca, markalar ilk aşamada içeriklerinin mobil üzerinden görünebilir olmasını sağlamalı.

Masa Üstü mü Mobil Mi? Polar’ı marka içeriklerinin durumu ile ilgili yeni hazırladığı bir rapora göre, mobilde geçirilen genel süre masaüstüne göre daha fazla olmasına rağmen, insanların sponsorlu içeriklerle; geniş ekranlı cihazlarda, akıllı telefonlardan daha fazla zaman geçirmesi şaşırtıcı.

Masa Üstü mü Mobil Mi? Yukarıdaki grafiğe uygun olarak Polar: “Akıllı telefonlarda geçirilen zaman, masaüstüne oranla yüzde 63 daha yüksek.’’ dedi.

Polar, akıllı cihazların PC’ler daha az dikkat dağıtıcı olduğunu düşündüğü için durumun böyle olduğunu dile getiriyor.

Polar ayrıca akıllı telefonlarda tıklanma oranının masaüstüne oranla yüzde 127 oranında daha yüksek olduğunu, raporunda gözler önüne serdi.

Marka içerikleri ile ilgili yayınlanan konulara gelindiğinde ise, finans 323 saniye ile en çok ilgi odağı olan konular arasında. Finansı; sağlık ve özel ilgi alanları takip ediyor.

Belirlenen kategorilerde haberler ise 60 saniye ile en az zaman geçirilen konu başlığı. Haberleri; seyahat ve yaşam tarzı takip ediyor.

 

Previous articleAsus VR Computex 2016
Next articleSosyal medya için gelişmiş video

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here