Dijital stratejinizin marka farkındalığı
Dijital stratejiniz markanıza güven duyulmasını sağlıyor ve büyük bir müşteri deneyimi yaşatıyor mu? Marka farkındalığı yaratacak dijital stratejiler mi arıyorsunuz? Gelin bu stratejilerden bazılarına bir göz atalım…
Müşteri deneyimine odaklanan web siteleri
Müşterilerin web sitenizde rahatça dolaşması ve online satın alma yapabilmesi için sitenizin kullanımı kolay olmalıdır. Bu, markanızın ne kadar tecrübeli olduğunu göstererek, marka farkındalığınızı artırmanıza ve müşterilerin marka değerinizi belirlemesine olanak tanır.
Müşteriyi tanıma
Bazı şirket web siteleri, müşteri tercih ve satın alma alışkanlıklarını analiz ettiği için müşterilere ürün ve hizmetleri ile ilgili öneriler sunarak, onları satın alma yapmaya teşvik eder. Dijital stratejinin bir parçası olarak, müşterinin beklentilerini karşılamak her zaman artı bir değer sağlar.
Sosyal medya
Sosyal medya platformlarında bir varlığı olan markalar, ürün ve hizmetlerini tanıtmak için fırsat yakaladığı gibi negatif müşteri yorumlarını da toplayarak kendine feedback (geri dönüş) sağlayabilir.
Mobil strateji
Dünya mobile doğru gidiyor, bu yüzden şirketlerin markalarını ve tekliflerini mobil cihazlar üzerine taşıması ve mobili dijital stratejilerine eklemesi gerekiyor.
E-mail ve SMS
Şirketler ürün ve hizmetlerini desteklemek için spam yapmadan ve kişiselleştirerek, e-mail ve SMS kullanmaya devam edebilir.
Kanal entegrasyonu (omnichannel)
Markanızla müşterilerinize tüm kanallardan tek deneyim yaşatmak, dijital stratejinin olmazsa olmazlarından. Bu hala birçok şirket için uzak bir gerçeklik olsa da, müşterilerin hayatını kolaylaştırmak için en önemli unsurlardan biri.
Güvenlik ve gizlilik
Gizlilik politikaları müşteriler için açıkça ifade edilmeli ve anlaşılabilir olmalıdır. Gizlilik veya güvenlik ihlali nedeniyle oluşabilecek zararların azaltılması hedeflenmelidir.
Dijital Stratejinizin Marka Farkındalığı Yaratmasını Sağlayacak 7 Yol
Dijital stratejiniz markanıza güven duyulmasını sağlıyor ve büyük bir müşteri deneyimi yaşatıyor mu? Marka farkındalığı yaratacak dijital stratejiler mi arıyorsunuz? Gelin bu stratejilerden bazılarına bir göz atalım…
Müşteri deneyimine odaklanan web siteleri
Müşterilerin web sitenizde rahatça dolaşması ve online satın alma yapabilmesi için sitenizin kullanımı kolay olmalıdır. Bu, markanızın ne kadar tecrübeli olduğunu göstererek, marka farkındalığınızı artırmanıza ve müşterilerin marka değerinizi belirlemesine olanak tanır.
Müşteriyi tanıma
Bazı şirket web siteleri, müşteri tercih ve satın alma alışkanlıklarını analiz ettiği için müşterilere ürün ve hizmetleri ile ilgili öneriler sunarak, onları satın alma yapmaya teşvik eder. Dijital stratejinin bir parçası olarak, müşterinin beklentilerini karşılamak her zaman artı bir değer sağlar.
Sosyal medya
Sosyal medya platformlarında bir varlığı olan markalar, ürün ve hizmetlerini tanıtmak için fırsat yakaladığı gibi negatif müşteri yorumlarını da toplayarak kendine feedback (geri dönüş) sağlayabilir.
Mobil strateji
Dünya mobile doğru gidiyor, bu yüzden şirketlerin markalarını ve tekliflerini mobil cihazlar üzerine taşıması ve mobili dijital stratejilerine eklemesi gerekiyor.
E-mail ve SMS
Şirketler ürün ve hizmetlerini desteklemek için spam yapmadan ve kişiselleştirerek, e-mail ve SMS kullanmaya devam edebilir.
Kanal entegrasyonu (omnichannel)
Markanızla müşterilerinize tüm kanallardan tek deneyim yaşatmak, dijital stratejinin olmazsa olmazlarından. Bu hala birçok şirket için uzak bir gerçeklik olsa da, müşterilerin hayatını kolaylaştırmak için en önemli unsurlardan biri.
Güvenlik ve gizlilik
Gizlilik politikaları müşteriler için açıkça ifade edilmeli ve anlaşılabilir olmalıdır. Gizlilik veya güvenlik ihlali nedeniyle oluşabilecek zararların azaltılması hedeflenmelidir.