Home Technoture Email pazarlama

Email pazarlama

74
0
Kitewheel tarafından yapılan bir araştırmaya göre, email pazarlama hala olağanüstü bir performans sağlıyor. Mobil uygulamalar ise en hızlı büyüyen kanal.

Sektörler arası marka ve müşteri etkileşimlerinin gerçek zamanlı olarak incelendiği, 1 milyardan fazla verinin analiz edildiği araştırmaya göre, markaların omni kanal kampanyalarına, her zamankinden daha yoğun yatırım yaptığı sonucuna ulaşıldı.

Şaşırtıcı olmasa da, e-posta hala dikkate alınması gereken bir kanal. Araştırmadaki etkileşimin %23’ü email ile gerçekleşiyor. Bu rakam geçtiğimiz seneye oranla %270 artmış durumda.

Rapora göre etkileşim hacmin en büyük olduğu alan ise %48 ile sosyal medya. Bu rakam geçtiğimiz seneye oranla %23 azalmış durumda olsa da, önemli markaların %70’i hala sosyal medyayı aktif olarak kullanıyor.

En hızlı büyüyen kanala geldiğimizde ise, karşımıza mobil uygulamalar çıkıyor. Mobil uygulama etkileşimlerinin genel yüzdesi çok az olmasına rağmen 2014-2015 yılında etkileşimler 10 kat artmış durumda. Bu açıdan mobil uygulamalar 2016 yılında markalar için büyük bir potansiyele sahip.

Email pazarlama sanılanın aksine hala önemli ve mobil yükselen yıldız olduğuna göre bu 2 önemli kanalı birbirine entegre etmek de başarınızı artırmaya yardımcı olacaktır. Email pazarlama kampanyalarına ekleyeceğiniz mobil uygulama linki, hala etkileşimin %23’ünü sağlayan email pazarlamadan yararlanmanızı sağlar.

Email pazarlamanın gücüne inanmıyorsanız ve mobilin size nasıl katkı sağlayacağını istatistiksel olarak yorumlamak istiyorsanız, raporun tamamına Kitewheel website üzerinden ulaşabilirsiniz.

Previous articleiPhone sahipleri Siri’yi toplum içinde kullanmaktan çekiniyor
Next articleHemen çıkma oranı düşürme yöntemleri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here