Sosyal medya kurulması için harika bir araç olabilir markanız, bir topluluk oluşturma ve genişletme sizin etkiniz. Ama en iyi şekilde almak için Sosyal medya yapmak ve tüm yukarıda, ilk yapacağınız şey yapmaktan kaçınmak için bu yaygın hatalardan.
1. Başlayan bir tweet ile bir başkasının kullanıcı adı nedir?
Hakkında öğrendim ilk kez bu ipucu, ben şaşırdım! Ne zaman bir durumu hayal edin etkileyici blog post tweets sizin öven içeriğinizi. Yüksek beşli! Yaptık! Boğulmuş sevinç, bir tweet göndermek gibi biraz görünen bu:
etkileyici için teşekkür ederiz tweeting benim blog yazısı. Göndermek istiyorum size çiçek ve bir kutu çikolata.”
Orada tek kişi! Odak başında bu varsayımsal tweet fark edeceksiniz ve birçok kişi hala bir hata yapmak. Tweet ile başlar @kullanıcı adı, ki bu demektir ki, eğer temelde önlenmesi takipçileri görmesini engellemek için, bu şaşırtıcı insanın sadece tweeted blogunuza.
Bu nedenle, sadece istediğiniz sürece bu kullanıcı ve Sosyal medya profil stalkers okumak için tweet ile başlayan önlemek @kullanıcı adı. Bunun yerine, önce bir süre kullanma @username (“.@etkisi teşekkürler!”) yapmak için tweet herkese görünür Sosyal medyaverse.
Ayrıca bu yeni olduğunuzda duyuran bir şirket haberleri, fakat takipçileri ile paylaşmak istiyorum. Örneğin, microsoft yeni bir CEO adlarını duyurmak için microsoft adları yeni bir CEO” iki tamamen farklı tweet atabilirdi.
2. Beni takip? Aşağıdaki sen
Aşağıdaki geri takip eden birisi mutlaka güzel olduğunu, ancak çok da gerekli değil. Sosyal medya’da birini takip bulmak için ne onlar hakkında tweet ilginç ve değil, sırf senin ardından geldik. Bu şekilde bir zaman çizelgesi oluşturmak alakalı olabilir ve büyük bir içerik kaynağı ile paylaşmak için hedef kitlenizi.
3. Twitler Çok uzun olmamalı,
Daha kısa tweets sürücü oranları daha yüksek nişan, bilim diyor. Aslında, tweets 100 ila 120 karakterden uzun olsun en retweeted. Bu yüzden noktaya kısa tutmak, artırmak için Sosyal medya nişan ve hedef kitleniz için boşluk bırakın retweet yorum ekleyebilirsiniz.
uzunluk retweets 520×355 hala yapma 5 Sosyal medya bu hataları?
4. Tweeting tam URL gerektirir,
Birçok kişi bunu ve mükemmel mantıklı. Bazen tıklandığında “Technoture” düğmesine okurken son derece kolay ve kullanışlı bir makale. Ama bu egzersizi yapmaktan kaçının, kullanıyorsanız özellikle tweet pazarlama amaçlı kullanabiliriz.
Her zaman sen tweeting tam bir URL, kaçırıyorsunuz demektir tweet click oranı metriklerini. Bunun yerine, pek çok link kısaltma için kullanabileceğiniz araçlar, kolayca kontrol linklere tıklama sayısı size tweet. Google’ın link kısaltıcı bit.ly ve kullanımı kolay ve her ikisi de size ilave anlayışlar bir yandan da kimin bu bağlantıyı paylaştı zaten, hangi yer tıklamalar geldi, ve onlar ne sıklıkta önceki saat içerisinde tıklanan.
5. Bilgisayarınızı kurma analytics çok geç ayarlandı.
Tweets büyüme ve takipçisi gerekir numaralarını kesinlikle içine bakarak değerlendirmek için Sosyal medya performans. Ama bunlar kesinlikle yeterli değildir.
Başarılı olma Sosyal medya hakkında tüm bilmek hedef kitleniz için neyin işe yaradığını ve ne değildir. Ve bu seni ne kadar erken, o kadar iyi. Kurma analytics değildir, mümkün olduğunca çabuk bir ton kazandırır o zaman daha iyi olurdu harcanan ve tweeting daha çok verir anlayışlar ne ihtiyaçlarını hedef kitlenizi.
Bir göz tutmak istatistikleri sizin bahseder ve retweets iyi bir başlangıç ne olduğunu tespit etmek için tweet gerekir sürücü oranları daha yüksek nişan ve bakın hangi tür tweets bu konuda size yardımcı olmak. Sizin paylaşılan tweet daha fazla kullandığınızda resimler veya düz metin? Bu içgörüler, nişan ve büyümesine yardımcı olabilir.
Ne büyük hata Sosyal medya siz kendinizi yakaladı yapıyor? Bize aşağıdaki yorum veya tweet bize!
Teknoloji haberleri Microsoft ve IBM Facebook Dijital Pazarlama Ağları Google Etkilerinden daha etkili bir cisim.
vevo sosyal medya